Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Δούρειος σκύλος!


-Αν θέλεις να ακούσεις και μια πιο έμπειρη γνώμη σχετικά με το θέμα που σε απασχολεί είναι καλύτερα να μιλήσεις  με τον Οδυσσέα, μού λέει ο Αντώνης.
-Ποιον Οδυσσέα, τον λογιστή;
-Ναι, αυτόν.
-Μα το θέμα μου είναι καθαρά αισθηματικής φύσεως, ρε Αντώνη, αντιδρώ.
-Βρε άκου με τι σου λέω. Μίλα μαζί του και δεν θα το μετανιώσεις. Τέτοιες υποθέσεις ο Οδυσσέας τις έχει φάει με το κουτάλι, επιμένει.

  Ο Οδυσσέας είναι γύρω στα εξήντα και μπαρουτοκαπνισμένος από τέτοιες ιστορίες, όπως διαπιστώνω και ο ίδιος όταν τον συναντώ.
-Λοιπόν, Χάρη, μου λέει ο Οδυσσέας, ας ανακεφαλαιώσουμε. Εσύ αν κατάλαβα καλά, που κατάλαβα, θέλεις να βρεις έναν τρόπο για να πλησιάσεις μια κοπέλα που σε ενδιαφέρει, έτσι; έτσι απαντάει μόνος του. Αυτή η κοπέλα λοιπόν είναι ζωόφιλη και μέλος σ ένα περιβαλλοντικό σύλλογο, σωστά; σωστά απαντάει πάλι ο ίδιος.
-Άκου τι θα κάνεις, λοιπόν. Πρώτον θα αγοράσεις κι εσύ ένα σκυλάκι και δεύτερον θα γραφτείς στον σύλλογο που εκείνη είναι μέλος. Αυτοί απ ότι μου είπες πηγαίνουν κάθε εβδομάδα εκδρομή , ναι;. ναι λέει ο ίδιος. Λοιπόν, που θα πάει, μια, δυο, τρεις,  θα σου δοθεί κι εσένα μια ευκαιρία της προκοπής να την πλησιάσεις.
Εγώ για να πω την αμαρτία μου δεν ενθουσιάζομαι και πολύ με τη συμβουλή του Οδυσσέα, αλλά δεν θέλω  και να τον πληγώσω γι αυτό και λέω:

-Πω πω!!! πως δεν το σκέφτηκα κι εγώ ρε πούστη μου. Μπράβο ρε φίλε. Γκάζωσες απότομα και τερμάτισες με μία φράση. Τι να πω. Είσαι πραγματικά πολυμήχανος και δικαιολογείς απόλυτα τη φήμη που σε περιβάλλει.