Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Η ώρα της αλήθειας


Είμαι υπνωτισμένος στην καρέκλα του ψυχαναλυτή μου και αυτή είναι η τελευταία μας συνεδρία
Εκείνος με ενθαρρύνει να πάω ακόμα πιο βαθιά μέσα μου, λέγοντας μου ότι η θεραπεία μας θα έχει μεγάλη επιτυχία μόνο αν αποκαλύψω το μεγαλύτερο μυστικό της ζωής μου.
Εγώ νιώθω πια έτοιμος να το κάνω:

ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ: Ήρθε και για σένα η μεγάλη ώρα, Χάρη. Πρέπει να μιλήσεις επιτέλους για τον εαυτό σου
ΧΑΡΗΣ: Ναι είμαι έτοιμος πια

ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ: Μίλα ελεύθερα τώρα και αποκάλυψε αυτό που έκρυβες και από τον ίδιο σου τον εαυτό. Αυτό που δεν υποψιάστηκαν ποτέ οι φίλοι σου για σένα. Αυτό που όταν το μάθει ο πατέρας σου θα του έρθει ταμπλάς.. Αυτό που σε ταλανίζει από τότε που γνωρίζεις καλά τον εαυτό σου.
ΧΑΡΗΣ: Ναι, θα μιλήσω, ήρθε η ώρα να μιλήσω

ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ: Παραδέξου το επιτέλους, τώρα είναι η ώρα

ΧΑΡΗΣ: Ναι, το βλέπω πως ήρθε η ώρα να το παραδεχτώ

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ: Πες το, φώναξέ το δυνατά, για να θεραπευτείς

ΧΑΡΗΣ: Ναι θα το φωνάξω, ναι, είναι η ώρα

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ: Φώναξέ το, φώναξέ το, τώρα,  τώρα. Αγνόησε την κοινωνία και αποκάλυψε την πραγματική σου φύση

ΧΑΡΗΣ: Ναι, ναι, ήρθε η ώρα, θα το κάνω

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ: Φώναξέ το, αγόρι μου. Πες είμαι….είμαι.

ΧΑΡΗΣ: Ναι, ναι, να εδώ τόχω. Μού ρχεται. Είμαι…είμαι

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ: Φώναξέ το αγόρι μου, να μας ακούσουν μέχρι το διπλανό τετράγωνο. Πες είμαι…είμαι

ΧΑΡΗΣ: Είμαι…είμαι

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΉΣ: Είμαι,  είμαι, ούρλιαξε, βγάλτο από μέσα σου να ξαναλφρώσεις;. ΕΙΜΑΙ…ΕΙΜΑΙ

ΧΑΡΗΣ: ΕΙΜΑΙ…ΕΙΜΑΙ

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ: ΠΕΣ ΕΙΜΑΙ… ΕΙΜΑΙ….

ΧΑΡΗΣ: ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΣ ,  ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΣ