Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Εμείς αλλάξαμε, απομένει να αλλάξει κι ο εαυτός μας!


Η κουβέντα στην καφετέρια έχει ανάψει για τα καλά κι είναι  ένας διαπρύσιος υποστηρικτής της άποψης που λέει  ότι πρέπει να αλλάξουμε, ειδάλλως δεν θα έχουμε κανένα απολύτως μέλλον στην Ευρώπη, αυτός που υποστηρίζει ότι ο Έλληνας πρέπει να μάθει επιτέλους να υπακούει στους νόμους...


-Ποιος Έλληνας; λέω εγώ

-Ο Έλληνας, λέει, ο Έλληνας

-Δηλαδή μου λες πως όταν θα φύγεις από  την καφετέρια, θα ζητήσεις αυτή την φορά κι απόδειξη; ρωτάω.

-Ναι, μου λέει, θα ζητήσω

-Κι ούτε θα διπλοπαρκάρεις την επόμενη φορά, όπως έκανες πριν από λίγα λεπτά;

-Ούτε μου λέει, ούτε…

-Κι ούτε θα ξανασβήσεις τις κλήσεις σου, όπως παινευόσουν τις προάλλες, κι ούτε θα ξαναπεράσεις με κόκκινο;

-Ούτε, μου λέει

-Και δεν θα ξαναγοράσεις παράνομα προϊόντα από τους πλανόδιους;

-Όχι δεν θα ξαναγοράσω ποτέ

-Κι όταν σε καλεί κάποιος για να του φτιάξεις τα υδραυλικά, θα του κόβεις και απόδειξη από δω και μπρος;

-Ακόμα κι αυτό θα κάνω, λέει.
-Εντάξει, του λέω εγώ, σε πιστεύω. Σβήσε και το τσιγάρο σου τώρα…