Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Στις επερχόμενες εκλογές στηρίζουμε τα μικρά κόμματα. Ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ


-Άκουσαν καλά τ αφτιά μου; λέω στη θεία μου. Είπες στη γειτόνισσά σου καλημέρα μετά από 30 χρόνια;
-Και όχι μόνο, λέει αυτή. Κανονίσαμε να πιούμε και καφέ.
-Με ποια; Με τη δεξιά, τη χουντική, τη φασίστρια; Εσύ; που ρέει στις φλέβες σου μόνο πράσινο αίμα;
-Ε όχι και φασίστρια, μου λέει. Άλλοι είναι αι φασίσται.
-Ώπα και το καθαρευουσιάνικο, λέω εγώ!!!
-Μάλιστα ευχήθηκε στο ΠΑΣΟΚ να έχει  καλή επιτυχία στις εκλογές, συνεχίζει.
-Ποια ρε θεία; Η δεξιά; Θα με τρελάνεις;
-Βεβαίως. Που το βρίσκεις δηλαδή το παράξενο! Κι εγώ από την πλευρά μου της ευχήθηκα να δει σύντομα τον Αντωνάκη πρωθυπουργό.

Κοίτα να δεις, σκέφτηκα εγώ. Ό,τι δεν κατάφεραν να κάνουν σε 30 χρόνια, 5 πρωθυπουργοί, 260 υπουργοί και 670 υφυπουργοί το κατάφερε ο Τσίπρας σε μία μόνο εβδομάδα!