Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Pasokous of Nazareth (Ο πασοκτζής από τη Ναζαρέτ)


ΓΥΝΑΙΚΑ 1: - Έι, εσύ εκεί. Ναι σε σένα μιλάω, τον σκυφτό. Εσύ δεν είσαι που ψήφιζες ΠΑΣΟΚ από τα γεννοφάσκια σου;

SIMON PETER: -Ποιος εγώ; Όχι φυσικά, προφανώς με περνάτε για κάποιον άλλον

ΑΝΤΡΑΣ 1: -Ναι εσύ είσαι. Ορκίζομαι στα μάτια μου ότι σε έχω δει να βγαίνεις από το πολιτικό γραφείο του Σκανδαλίδη.

SIMON PETER: Ποιον, εμένα; Μα δεν μπορείτε να λέτε τέτοια πράγματα, κύριε. Εγώ δεν έχω καμιά σχέση με το ΠΑΣΟΚ…

ΓΥΝΑΙΚΑ 2: Ναι, ναι, τώρα σε θυμήθηκα. Εσύ δεν είσαι που μου είχες ζητήσει 10.000 ευρώ για να διορίσεις παράνομα το παιδί μου στο δημόσιο; Είσαι παλιός γραμματέας τοπικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ, σε θυμάμαι.

SIMON PETER: Όχι, όχι, όχι, όχι. Αφήστε με ήσυχο. Δεν έχω καμιά σχέση με το ΠΑΣΟΚ, σας λέω. Εγώ ΣΥΡΙΖΑ ψηφίζω. Δεν έχω συναντηθεί ποτέ με υπουργούς του ΠΑΣΟΚ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΠΑΣΟΚ...

Κικιρίκουουουου, Κικιρίκουουου…..