Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Απ το κρυφό σχολειό στο κρυφό ΠΑΣΟΚ


Όταν η Σαλώμη τελείωσε τον αισθαντικό χορό της και πλησίασε με ανάλαφρα βήματα την μητέρα της Ηρωδιάδα, εκείνη της ψιθύρισε κάτι στο αυτί και κατόπιν η πανέμορφη νεαρή γύρισε προς την πλευρά του θείου της και του είπε:

-Εγώ σου έκανα τη χάρη που μου ζήτησες και χόρεψα για σένα, τώρα ήρθε η δική σου σειρά να μου ανταποδώσεις τη χάρη.
-Ζήτα μου ότι θέλεις κι εγώ θα το κάνω, είπε ο Ηρώδης στη Σαλώμη
Εκείνη ρίχνει μια τελευταία ματιά στη μητέρα της και του λέει:
-Θέλω να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ
-Πως; λέει εκείνος. Όχι αυτό σε εκλιπαρώ, οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό.
-Μου υποσχέθηκες ότι θα μου κάνεις όποια χάρη σου ζητήσω, είπε η Σαλώμη και έσμιξε τα φρύδια της με θυμό.
-Εντάξει, αφού το θέλεις τόσο πολύ θα το κάνω, είπε ο Ηρώδης. Αλλά θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα μείνει μεταξύ μας, γιατί αν το πεις πουθενά, εγώ θα το αρνηθώ.