Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Τι να ψηφίσω, τι να ψηφίσω...


-Χάρη, τί έμαθα; μου λέει . Ότι θα ψηφίσεις Τζήμερο;
-Ναι, απαντώ
-Κι εγώ τον συμπαθώ πολύ τον τύπο, αλλά είναι πολύ χαμηλών τόνων, ρε συ, μου λέει πάλι αυτός, σαν να περιγράφει κάποιο ελάττωμα.
-Κάνεις λάθος, του λέω εγώ. Ο άνθρωπος δεν είναι ήμερος, αλλά ήρεμος. Και αν θέλεις να μάθεις, θα του ταίριαζε πιο πολύ το Τζήρεμος, παρά το Τζήμερος, συνεχίζω.

Ο συνομιλητής μου, που εξακολουθεί να με κοιτάει με σκεπτικισμό, είναι δημόσιος υπάλληλος, διορισμένος από το παράθυρο και βύσμα του κερατά, που περνάει την καθημερινότητά του, με λίγη δουλειά, καλά λεφτά και υψηλή προστασία στην υπηρεσία του. Εξειδικευμένος πάντα στην ανειδίκευτη εργασία.

-Ρε συ, σκέφτομαι να ψηφίσω κι εγώ Τζήμερο, μου λέει τελικά, αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Λες να δοκιμάσω;

Εγώ του λέω:

-Κοίταξε να σου πω, θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σου. Νομίζω ότι εσένα θα σε συνέφερε πιο πολύ να ψηφίσεις τον ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί το να ψήφιζες εσύ Τζήμερο, θα ήταν  σα να έδιναν δικαίωμα ψήφου στα αγριογούρουνα και αυτά να ψήφιζαν το κόμμα των Κυνηγών.