Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Προϊστορικές δεσμεύσεις



Το παιχνίδι που κυριαρχεί αυτές τις ημέρες στις διάφορες ελληνικές παρέες λέγεται: «βρες τι πραγματικά θα ψηφίσουν οι φίλοι σου». Είναι ένα παιχνίδι προβοκατόρικων ερωτήσεων με τις οποίες προσπαθεί κανείς να καταλάβει τι πραγματικά θα ψηφίσουν οι φίλοι του, άσχετα με το τι  θα ισχυριστούν εκείνοι ότι ψήφισαν.
Όταν έρχεται λοιπόν κι η σειρά μου να απευθύνω κάποιες ερωτήσεις, ζητώντας να μάθω από κάποιον το σκεπτικό με το οποίο θα ψηφίσει σε αυτές τις εκλογές, μου λέει:
-Εγώ θα ψηφίσω για την επανίδρυση του κράτους δικαίου και για να γίνω πιο συγκεκριμένος για την καταπολέμηση του κομματικού κράτους, την αξιοκρατία στις προσλήψεις, την εξάπλωση κανόνων διαφάνειας στο δημόσιο βίο, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, τη μείωση των φόρων, την αξιοποίηση των δημιουργικών δυνάμεων του τόπου, την παραμονή στην Ευρώπη, την πάταξη της φοροδιαφυγής και την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς.
-Το βρήκα, φωνάζω εγώ θριαμβευτικά. Άρα, θα ψηφίσεις, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΞΑΝΑ!
-Όχι, μου λέει εκείνος, κάθετα. ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΞΑΝΑ!