Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΑΚΛΙΝΓΚ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ


Αδιασταύρωτες πληροφορίες αναφέρουν πως οι αρχικές προτάσεις του Γιώργου Ανατολάκη για το προεκλογικό διαφημιστικό του φυλλάδιο περιλάμβαναν τα εξής σλόγκαν: «Επιδέξια ντρίμπλα στη λιτότητα», «άψογο κοντρόλ των δημοσίων δαπανών», «μαγική ασίστ στη λύση προβλημάτων». Προηγουμένως, όμως, ο πρώην διεθνής άσος του Ολυμπιακού μαθαίνουμε ότι είχε απορρίψει ως αναντίστοιχο με την ποδοσφαιρική του ιστορία το σλόγκαν: «τάκλινγκ στο λαιμό του συστήματος» που του είχε προτείνει η διαφημιστική εταιρεία που έχει αναλάβει την προσωπική του καμπάνια .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου