Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ 2: ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ


Ακόμα και στη φαντασίωσή μου περιμένω από το θηλυκό να κάνει το πρώτο βήμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου