Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009
ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (ΑΡΧΕΙΟ ATHENS24)
Αυτό κι αν είναι από τα ευχάριστα παράδοξα της εποχής. Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης έγινε κιόλας 11 χρονών και δείχνει να γεύεται την αποδοχή ενός όλο και πιο διευρυμένου κοινού με ποικίλα ενδιαφέροντα και ανησυχίες. Μεγάλος αριθμός αντιπροσωπευτικών ταινιών του είδους, προσφέρει νέες παραστάσεις, διευρύνει ορίζοντες και αναγιγνώσκει τις πολυεπίπεδες πραγματικότητες, ανοίγοντας ένα παράθυρο ειλικρίνειας και αμεσότητας στον υπόλοιπο κόσμο, προσφέροντας στο κοινό τους εκτός από ψυχαγωγία και γνήσια, ουσιαστική και αμερόληπτη ενημέρωση απέναντι σε θέματα και προβλήματα του καιρού μας που είτε κατέπνιξαν τα παραδοσιακά ΜΜΕ, είτε τα υποβάθμισαν βάναυσα. Το κοινό της Θεσσαλονίκης προσέρχεται με αρκετά πυκνή ροή στις αίθουσες, αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, και το μέσο δείχνει να αποκτά μια νέα δυναμική που δρομολογεί σημαντικές εξελίξεις στον ακτιβιστικό-ερευνητικό κινηματογράφο. Ιδιαίτερη γοητεία παρουσιάζει και το δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ, μια μορφή «Non Fiction» καταγραφής που ενισχύει τον οργανισμό της αυτούσιας μαρτυρίας με ανεπαίσθητα στοιχεία δραματοποίησης που ζωντανεύουν το τελικό αποτέλεσμα. Μια μορφή τέχνης που αρχίζει πια να δρέπει τους καρπούς της ανάγκης των λαών να επικοινωνήσουν απευθείας μεταξύ τους, μοιράζοντας τους πόνους, τις αγωνίες, τις χαρές, τις εμπειρίες και τις λύπες της κοινής τους μοίρας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου