Η γη είναι ένα πολύ όμορφο μέρος για να πάρει κανείς την εκδικησή του. Αυτό σκέφτηκαν προφανώς οι ηττημένοι του πρώτου “Transformers” Decepticon που επιστρέφουν τώρα για να δοκιμάσουν τη γλυκιά γεύση της ρεβάνς.
Η ανθρωπότητα όμως δεν στέκεται με σταυρωμένα τα χέρια και οργανώνει την άμυνά της με αιχμή του δόρατος τον αμερικανικό στρατό που θα συνεργασθεί με τον Optimus Prime και την παρέα του.
Δύο χρόνια μετά το πρώτο Transformer, ένα blockbuster με αρκετά υψηλές ψυχαγωγικές αξίες, η «εκδίκηση των ηττημένων» υπολείπεται σαφώς σε φρεσκάδα, ιδέες, πλοκή και ενδιαφέρον.
Αν παραβλέψουμε μάλιστα τα καλοδουλεμένα γραφικά που χειρίζεται με μαεστρία ο Michael Bay, η ταινία μπορεί να προσφέρει ένα περιπετειώδες τρίωρο αποκλειστικά στους λάτρεις των θεαματικών ταινιών δράσης με άξονες τα εφέ και την εκρηκτική ατμόσφαιρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου