Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΩΜΑ (PART 4-ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΦΡΟΪΝΤ;)

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Το κατάλαβες ότι ροχάλιζες χθες βράδυ;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ-Εσύ το κατάλαβες ότι παραμιλούσες;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ-Με ζηλεύεις επειδή ο Φρόιντ δεν ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά μαζί σου.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τουλάχιστον εγώ δεν γουστάρω την μάνα μου.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δε μου λες; ο θεός επέλεξε εσένα για κανονικό, μέσω ΑΣΕΠ ή έβαλες βίσμα;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ο Θεός πάντα κρίνει με απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια. Πρώτα φτιάχνει τον άνδρα και μετά την γυναίκα. Πρώτα τον κανονικό εαυτό και μετά τον άλλο.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αν ήταν τόσο αξιοκράτης ο θεός , γιατί έστειλε στη γη τον γιο του και όχι τον καλύτερο, μου λες;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Μη μιλάς έτσι για τον θεό, γιατί θα πας στην κόλαση

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εσύ, αν πας στον παράδεισο θα πεις καμιά καλή κουβέντα και για μένα;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δεν μιλάω με κάποιον που έχει σαν είδωλό του τον Οιδίποδα.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί δηλαδή τι έκανε ο άνθρωπος; Επειδή ερωτεύτηκε τη μάνα του; Είναι κακό πράγμα ο έρωτας, δηλαδή;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Φτου φτου φτου, θέε μου συγχώρα μας

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Άσε αυτά τα ηθικοπλαστικά τώρα. Αύριο, που λες, θα βγω έξω με κάποιον φίλο μου.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Μπα έχεις και φίλους; Ποιος είναι αυτός, τον γνωρίζω;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Όχι δεν τον ξέρεις. Είναι ο άλλος εαυτός ενός φίλου σου.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Και γιατί θέλει εσένα και δεν έρχεται κατευθείαν σε μένα;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εσένα, λέει, σε ντρέπεται, δε νιώθει άνετα μαζί σου. Θέλει λέει κάπου να μιλήσει ο καημένος για την φουκαριάρα τη μάνα του και δε βρίσκει καταλληλότερο πρόσωπο από εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου