Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΩΜΑ (PART 5-ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ)

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Βαρέθηκα τόσο πολύ την τελευταία φορά που πήγα στον ψυχολόγο που νομίζω ότι με πήρε ο ύπνος

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δε σε πήρε ο ύπνος ανόητε, αυτός σε υπνώτισε…

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τι; Με υπνώτισε; Α! τον ξεδιάντροπο. Και μετά τι έκανε;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τίποτα τρομερό. Απλώς, ενώ εσύ κοιμόσουν εκείνος μου έκανε μερικές ερωτήσεις του στυλ: πως ήσουν στην παιδική σου ηλικία, αν είχες καμιά τραυματική εμπειρία σαν παιδί ή καμιά ερωτική απογοήτευση αργότερα. Τέτοια πράγματα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Και συ; Δεν πιστεύω να του είπες;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Φυσικά και του είπα. Γιατί είχες να κρύψεις τίποτα;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά σε λέω εγώ ηλίθιο και ρουφιάνο. Και μετά τι έγινε;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Μετά με ρώτησε, αν θα ήθελα να πάρω τη θέση σου και να γίνω εγώ ο κανονικός, τώρα που μου παρουσιάζεται η μεγάλη ευκαιρία.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Α, τον αλήτη. Δεν πρόκειται να ξαναπάω ποτέ σ αυτό το κάθαρμα. Και πως και δεν επωφελήθηκες από την ευκαιρία που σου παρουσιάστηκε;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Για να πω την αλήθεια στην αρχή μπήκα στον πειρασμό. Σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραία να πιάνει από εδώ και πέρα η ψήφος μου για δύο σε περίπτωση ισοψηφίας. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι εγώ δεν κάνω για κανονικός. Ή το χεις αυτό ή δεν το χεις. Κι έτσι αποφάσισα να αφήσω τι λάντσα σε σένα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ώστε τέτοια κάνει ο γιατρός πίσω από την πλάτη μου, εεε; Τον πληρώνω για να σκαρώνει πραξικοπήματα εναντίον μου.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Το χειρότερο, όμως, δεν το άκουσες ακόμα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Υπάρχει και χειρότερο;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Φυσικά, πάντα υπάρχει και χειρότερο. Ο τύπος είχε το θράσος να μου ζητήσει να σε εγκαταλείψω και να πάω μαζί του.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τα Σόδομα και τα Γόμορρα

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Μην τον κατηγορείς μωρέ. Είχε κι αυτός κάποτε έναν άλλο εαυτό, αλλά τον εγκατέλειψε για να γίνει δημόσιος υπάλληλος.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πω πω πω! σώπα μωρέ!

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Του το ξεκαθάρισα όμως: εγώ δεν πρόκειται να σε εγκαταλείψω ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά ηρέμησε, έτσι όπως του το είπες θα μας πέρασε σίγουρα για αδελφές.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Του είπα ότι μπορεί να έχουμε ένα σωρό διαφορές, αλλά εγώ θέλω να γεράσω μαζί σου.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αλήθεια ρε μπαγάσα; Με συγκίνησες τώρα. Κι αυτός τι είπε; το κατάπιε;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τι να καταπιεί μωρέ, ο μίζερος, ο καραγκιόζης, ο άχρηστος, ο τιποτένιος, ο μέτριος, που θα πεθάνει στην ψάθα, μόνος και έρημος . Αυτός ο βλάκας, ο ηλίθιος, ο συμφεροντολόγος, ο πρόστυχος ακόμα εξακολουθεί να πιστεύει ότι εγώ μένω μαζί σου επειδή θα πάρεις καλή σύνταξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου