Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Τα ναρκοπέδια της ζωής
για να μπορέσεις να διαβείς
πρέπει να νιώσεις μια σταλιά ανασφαλής
νά ναι τα πόδια σου ελαφρά
απ τα ταξίδια τα πολλά
από τις ήττες νά χει αγάπη η καρδιά

οι ασφαλείς μου επιλογές
δεν ήταν πάντα οι σωστές
ήταν ψυχρές και πάντα υπολογιστικές
καρδιά μου, μού λεγες τι θες
μα εγώ δε σ άκουγα και δες
είναι αργά, πολύ αργά γι ανατροπές

βαριές που είναι οι συμβουλές
όταν στις δίνουν κι ελαφρές
όταν εσύ τις δίνεις δίχως να το θες
μια ανηφόρα με στροφές
τελειώνει πάντα σε χαρές
αλλού τα χιόνια είναι
κι αλλού είναι οι πηγές

οι ασφαλείς μου επιλογές
δεν ήταν πάντα οι σωστές
ήταν ψυχρές και πάντα υπολογιστικές
καρδιά μου, μού λεγες τι θες
μα εγώ δε σ άκουγα και δες
είναι αργά, πολύ αργά γι ανατροπές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου