Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Πάω να φτιάξω το σπίτι του κυρίου Όουεν!


Ένα καλοκαιριάτικο μεσημέρι πέντε μικρά κορίτσια χαλάνε κυριολεκτικά τον κόσμο!
Όχι εγώ είμαι η Πάτυ, όχι εγώ είμαι, όχι εγώ είμαι η Ζοσεφίνα, όχι εγώ είμαι, όχι εγώ είμαι η Αντονέλα όχι εγώ είμαι, κόντευαν να μαλλιοτραβηχτούν. Τελικά επεμβαίνω εγώ και φωνάζω:
-Εεε κορίτσια , γιατί κάνετε τόση φασαρία. Δεν μπορείτε να παίζετε πιο ήσυχα;
Μου εξηγούν ποιο είναι το πρόβλημα και ποιες ήταν εχθές η Πάτυ, η Αντονέλα και η Ζοσεφίνα και αναλαμβάνω να μοιράσω εγώ τους ρόλους για να ησυχάσουν.
Λοιπόν, λέω, σήμερα θα είσαι εσύ η Πάτυ, εσύ, η Αντονέλα και εσύ η Ζοζεφίνα.
Και μεις ποιες θα είμαστε; ρωτούν τα δύο κοριτσάκια που απέμειναν χωρίς ρόλο.
Γιατί πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό; λέω εγώ. Εσύ θα είσαι η Μαίρη, εσύ η Λόρα και γω ο κύριος Τσαρλς Ίνγκλις.
Και τι θα κάνεις εσύ; με ρωτάνε όλες μαζί.
-Εγώ; εγώ, θα πάω να φτιάξω το σπίτι του κυρίου Όουεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου