Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΣΟΚ άλλο δεν έχει

Κι οι δυο στα ενενήντα
μαζί εξήντα χρόνια
εκείνη χρόνια ήταν
ανέγγιχτη στο σώμα
όχι Γιάννη μου όχι
δεν έφτασε η ώρα
όχι Γιάννη μου όχι
να αγαπηθούμε τώρα

να γνωριστούμε ακόμα
λιγάκι σου ζητάω
το σώμα μου όσο όσο
εγώ δεν το πουλάω

τι νόμιζες θα πάθεις
από εμέ γυναίκα;
τι άλλο πια να μάθεις
αν φύγουν κι άλλα δέκα;

η μοίρα σου δική μου
βαριά κουβαλημένη
ζευγάρι στην ψυχή μου
στα σώματά μας ξένοι

να γνωριστούμε ακόμα
λιγάκι σου ζητάω
στα ενενήντα κόμμα
καινούργιο αναζητάω

στα ενενήντα Γιάννη μ΄
ΠΑΣΟΚ άλλο δεν έχει
αυτή ή θα με τρελάνει
ή κάποιον άλλον έχει

γυναίκα τα ψωμιά μας
ζεσταίνει ο νεκροβγάλτης
τι άλλο θες να μάθεις
για με και δεν μου εκάθεις;

να γνωριστούμε ακόμα
λιγάκι στο ζητάω
τι προτιμήσεις έχεις
να ξέρω που πατάω

πατώ στα ενενήντα
και νιώθω σαν τον βράχο
μ αρέσει όμως στ αλήθεια
το σώμα ίσιο να χω

στα ενενήντα μ’ Γιάννη
ΠΑΣΟΚ άλλο δεν έχει
αυτή ή θα με τρελάνει
η κάποιον άλλον έχει

να γνωριστούμε ακόμα
λιγάκι σου ζητάω
ΠΑΣΟΚ άλλο δεν έχει
δεν ξέρω που πατάω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου