Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Μονομαχία ματιάσματος στο Ελ Βάσω




Όλο το βράδυ πονούσε το στομάχι της Α. Επιπλέον, δεν μπορούσε να φάει για να πάρει το χάπι της. Η ίδια παραδέχεται ότι έπεσε θύμα ματιάσματος, η πιο σωστά ότι έχασε μια μονομαχία ματιάσματος το προηγούμενο πρωί.

 Να τι έγινε: πηγαίνοντας να αγοράσει ψωμί συναντάει στο δρόμο, το πιο γρήγορο μάτι της γειτονιάς . Την περιβόητη κουτσομπόλα Βάσω που λυμαίνεται εδώ και χρόνια την περιοχή και ματιάζει πιο γρήγορα και από τη σκιά της. Εκείνη τη ρωτάει:-
-         Πας βόλτα Α;
-         Η Α προλαβαίνει να ρίξει το βλέμμα της κάτω και να αποκρούσει την πρώτη βολή της πιστολούς, λέγοντας: -όχι πάω για ψωμί.

-          Τότε η πανούργα Βάσω ξαναοπλίζει και ρίχνει αμέσως στο ψαχνό:

-Δεν μου είπες όμως, πως σου φαίνονται τα μαλλιά μου; Ενστικτωδώς η Α σηκώνει το κεφάλι της και αμέσως νιώθει τα σκάγια του ματιάσματος να της τρυπάνε το μυαλό.
Το επόμενο πρωϊ η Α ήταν απαρηγόρητη. Μου λέει: -μα να την πατήσω έτσι εγώ; Σαν καμιά πρωτάρα; Μετά από τόσες μονομαχίες στη ζωή μου;
Προσπαθώ να την καθησυχάσω και να της εξηγήσω ότι αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και στις καλύτερες καουμπόισες και τη ρωτώ τι πιστεύει ότι θα μπορούσε να κάνει προκειμένου να αποφύγει την ήττα στην μονομαχία ματιάσματος.
Μου εξηγεί ότι τα πάντα κρίνονται στην ταχύτητα που θα επιδείξεις σ εκείνο το πρώτο δευτερόλεπτο που περνάει μεταξύ του πρώτου βλέμματος που θα σου ρίξει κάποιος και της πρώτης σκέψης που θα κάνει για σένα. Είναι τότε που πρέπει να προλάβεις να πεις από μέσα σου: «σκατά στα μάτια σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου