Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Η λιγούρα περνάει απ το κρεβάτι


Με καλεί στο σπίτι της για να μου κάνει το τραπέζι και μετά να δούμε μαζί μια ταινία που θα διάλεγα εγώ, αλλά πρώτα επιμένει να περάσω από την κρεβατοκάμαρά της. Όταν τελειώνουμε λοιπόν με τα «προκαταβολικά» και πηγαίνουμε στην κουζίνα, στην αρχή μου βγάζει ιταλική πεπερονάτα με πιταράκια μήλου παραδοσιακά. Στη συνέχεια φέρνει Λωλή Σίφνου, γλυκιά πίτα με κολοκύθα και μια μικρή μερίδα στριφτάρια με τσουκνίδες και μανούρι. Ακολουθεί βουτηράτη στριφτή τυρόπιτα με σαλάτα με σπανάκι, φέτα και ρόδι και μια πατατοσαλάτα με σπανάκι γκρατέν και λαδοτύρι με τραχανά. Τέλος, έρχεται το κυρίως πιάτο που είναι ρεβυθοκεφτέδες καστελόριζου με αλμυρό κλαφουτί και ρολό κιμά  σε φόρμα μαζί με φιογκάκια με ελιές και αντσούγιες. Για γλυκό μου βγάζει κέικ Brownies, κυδονόπαστο και κομπόστα με μήλα τηγανιτά.
Εγώ τι να πω πια, μετά απ όλα αυτά. Νιώθοντας σκλαβωμένος από την περιποίηση της, σωπαίνω για να μη της χαλάσω τη στιγμή. Και για να πω όλη την αλήθεια, νομίζω ότι  είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που κάποια μού κάνει τέτοιο στομαχικό έρωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου