Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Τι έγινε ρε παιδιά;



Πριν από μερικές ημέρες βρίσκομαι μ ένα παλιό φίλο μου τον Κ., ο οποίος μου λέει:

- Ποια λές να συνάντησα τις προάλλες; Τη Μαρία Γ. από τη σχολή. Και τι λες να μου ξεφούρνισε; Ότι τότε σε γούσταρε τρελά. .
-Εμένα; λέω εγώ. Έλα Χριστέ και κύριε. Και πως δεν βρήκε ούτε ένα τρόπο για να μου το δείξει;
-Ε, πως! λέει ο φίλος. Αφού αυτή λέει ότι σου το έδειξε με αρκετούς τρόπους:
Όταν, για παράδειγμα, την κοιτούσες κι αυτή έστρεφε το βλέμμα της αλλού. Όταν της έλεγες καλημέρα και δε σου απαντούσε. Όταν τη ζήτησες να πάτε οι δυο σας σ ένα ξενοδοχείο και σου είπε: για πια με περνάς; Όταν σου έλεγε  πως της αρέσουν οι ξανθοί γαλανομάτες.
Όταν σου έλεγε ότι δεν θα έκανε ποτέ σχέση με άνθρωπο που γράφει. Όταν σου έλεγε ότι θέλει να μείνει μόνη επειδή φοβάται τις δεσμεύσεις. Όταν πήγες να της πιάσεις το χέρι και σου είπε, «κάτω τα ξερά σου».  Δηλαδή τι άλλο  έπρεπε να κάνει η κοπέλα για να το καταλάβεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου