Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Η πρώτη απόρριψη



Και μετά σου λένε ότι είναι μέγα λάθος να  συγχέεις το σεξ με την πολιτική. Μα καλά είναι εφικτό κάτι τέτοιο; Πείτε μου. Εγώ λέω πως όχι, δεν είναι, και για του λόγου τω αληθές, θα σας το αποδείξω αυτό με μια ιστορία που θα σας  εκμυστηρευθώ, δηλαδή την ιστορία της πρώτη ερωτικής απόρριψης που γεύθηκα ποτέ.
Ήμασταν, λοιπόν, στην Πέμπτη τάξη του δημοτικού σχολείου, μια ηλιόλουστη μέρα, κι εγώ ήμουν ψιλοτσιμπημένος με μια συμμαθήτριά μου ψηλή και όμορφη. Κάποια στιγμή αυτή με πλησιάζει και μου λέει: «Χάρη, όταν έμαθα ότι είσαι ΚΚΕ, χάρηκα πολύ, αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι: Είσαι ΚΚΕ σκέτο; η ΚΚΕ εσωτερικού;».
-Εεε, σκέτο, απαντώ εγώ.
-Αα σκέτο!  Λέει αυτή απογοητευμένη. Καλά τότε…Και φεύγει.
Λίγες ημέρες αργότερα μαθαίνω ότι τα φτιάχνει με τον Περικλή τον Πασοκτζή.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου