Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Ψιλά υπάρχουν



Παίρνω μια τυρόπιτα
κι όλο χαμογελώ
κοίτα η ανθρωπότητα
κινήθηκε θαρρώ

για τα παιδιά των φαναριών
δέκα λεπτά έχω πάντα
και στην γκαρσόνα την Σαπφώ
για μπουρμπουάρ σαράντα

ψιλά υπάρχουν, ψιλά υπάρχουν
ζωή τα λόγια σου ρε Παπανδρέου, νά χουν


πληρώνω τα κοινόχρηστα
μία ζωή ακριβώς
δεν σκέφτομαι αλόγιστα
μα κι ούτε είμαι φθηνός
την βρώμη ανακάλυψα
ένα ευρώ και κάτι
και τρώω πλούσιο πρωϊνό
με γάλα στο κρεβάτι

ψιλά υπάρχουν, ψιλά υπάρχουν
ζωή τα λόγια σου ρε Παπανδρέου, νά χουν

περνώ απ τα διόδια και λεν ο χουβαρντάς
γιατί δεν γκρίνιαξα ποτέ, δεν έγινα μπελάς
ποτέ μου δεν εντάχθηκα εγώ στο «δεν πληρώνω»
για τα ψιλά στην τσέπη μου ακόμα καμαρώνω

ψιλά υπάρχουν, ψιλά υπάρχουν
ζωή τα λόγια σου ρε Παπανδρέου, νά χουν

για σώμα βάζω ηλεκτρικό
που τα λεφτά του αξίζει
και το χειμώνα το σκληρό
ρομαντικά φωτίζει

δυο μπλούζες ενεργειακές
βάζω στα πρώτα κρύα
και άμα σφίξουν οι βροχές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου