Αυτοί, μου το λέγανε, και μου το ξαναλέγανε, αλλά που να το χωνέψω εγώ. Πρώτο μάθημα σωστής
συμπεριφοράς στο διαδίκτυο, λοιπόν: Ποτέ δεν κάνεις like σε δικό σου κείμενό, που κοινοποιήθηκε σε ξένη σελίδα .
Γιατί είναι σα να σε προσκαλούν στα γενέθλιά σου και να πηγαίνεις κρατώντας
γλυκά και λουλούδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου