a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013
Άγιος Βασίλης έρχεται με τα δεδουλευμένα
δώσε μπά..δώσε μπάρμπα και σ εμένα
….κι όλοι τον υποδέχονται αυτόν τον Άη Βασίλη,
ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.
Βρε Μάνο μου, βρε αγάπη μου, του λέει η γυναίκα του. Γιατί
κρατάς όλη μέρα στα χέρια σου τα λεφτά από τα δεδουλευμένα του Μαΐου, που σου
έδωσε μόλις προχθές το αφεντικό σου;
-Άσε με, της λέει, εκείνος, άσε με να τα χαρώ λιγάκι. Χριστούγεννα
έρχονται, θέλω να ξανανιώσω παιδί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου