Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Άγιος Βασίλης έρχεται με τα δεδουλευμένα


δώσε μπά..δώσε μπάρμπα και σ εμένα
….κι όλοι τον υποδέχονται αυτόν τον Άη Βασίλη,
 ζήσε Μάη μου να φας  τριφύλλι.


 Βρε Μάνο μου, βρε αγάπη μου, του λέει η γυναίκα του. Γιατί κρατάς όλη μέρα στα χέρια σου τα λεφτά από τα δεδουλευμένα του Μαΐου, που σου έδωσε μόλις προχθές το αφεντικό σου;

-Άσε με, της λέει, εκείνος, άσε με να τα χαρώ λιγάκι. Χριστούγεννα έρχονται, θέλω να ξανανιώσω παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου