-Για σένα έρχομαι βρε βλάκα, μου λέει αυτή. Πόσες φορές πρέπει
να έρθω δηλαδή από την άλλη άκρη της πόλης; Πόσες φορές πρέπει να έρθω με τα πόδια, από την Καλαμαριά, επειδή έχει διαδήλωση, για να το καταλάβεις;
-Αυτή κάτι θέλει να μου πει, σκέφτομαι εγώ, που έκαψα το χυλό
και φυσάω και το γιαούρτι με γυναίκες εκείνης της περιοχής. Όχι ότι είναι κακές,
απλώς ξέρω ότι κάθε φορά που κοιτάζουν πίσω, παγώνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου