Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Κι αν οι έσχατοι καμιά φορά έσονται πρώτοι

Φεύγω για να μη ξαναγυρίσω
φεύγω κι ούτε ξέρω που θα ζήσω
πόσο μακριά η επετηρίδα
για μια μόνο θέση στην ελπίδα

φεύγω, η υποχώρηση με εκφράζει
μόνο αυτό στ αλήθεια μ ανεβάζει
μια πατρίδα άλλη ν αντικρίσω
και ποτέ να μη ξαναγυρίσω

φεύγω, γιατί έπαθλα δε βρίσκω
ούτε σταθερότητα ούτε ρίσκο
ζω ενώ η αλήθεια τα τινάζει
και κανένας πια δε χαμπαριάζει

Κι αν οι έσχατοι καμιά φορά έσονται πρώτοι
μια στις τόσες, μη γελιέσαι πατριώτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου