Ένα από τα πιο δυσάρεστα και απωθητικά πράγματα που μπορεί κανείς να συναντήσει σε ένα γυμναστήριο είναι από κάποιον συναθλητή του
που δεν φροντίζει για τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής του . Τότε, είναι που πολύ σύντομα
διαπιστώνεις ότι μια ανυπόφορη μυρωδιά απλώνεται από άκρη εις άκρον και
καλύπτει τα πάντα, μέσα στον αθλητικό χώρο, δημιουργώντας μια αποπνικτική
ατμόσφαιρα.
Κάποια
στιγμή, λοιπόν, που ο μάγκας φεύγει από το γυμναστήριο αντιλαμβάνεσαι ότι δεν ξεχνά ποτέ να
αφήσει πίσω του τη μυρωδιά του με
αποτέλεσμα αυτοί που έρχονται μετά από
αυτόν να κοιτάζουν όλους τους εναπομείναντες με κάποια καχυποψία, σα να
ευθύνεται δηλαδή κάποιος από αυτούς για την ανεπανάληπτη μπόχα.
Το
χειρότερο όμως απ όλα είναι η αθεράπευτη έλλειψη βούλησης από την πλευρά της
διεύθυνσης του εκάστοτε γυμναστηρίου προκειμένου να αντιμετωπίσει το κακό στη
ρίζα του. Αλλά είναι και φυσιολογικό από μια πλευρά. Διότι ποιος θα μπορούσε
άραγε στις ημέρες μας να τα βάλει με έναν σταθερό πελάτη του και να τον
δυσαρεστήσει μάλιστα; Ουδείς. Οπότε που καταλήγουμε; Ότι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου