Όλοι τους είναι απόφοιτοι σχολών κινηματογράφου,
διαφορετικών ειδικοτήτων, αλλά και με ένα τρομερό πάθος για τη δουλειά τους. Αφού, λοιπόν, είδαν και απόειδαν, με την κατάσταση
που επικρατεί στο ελληνικό σινεμά, είπαν με ένα στόμα: « δεν γυρίζουμε τουλάχιστον
καμιά ποιοτική τσόντα για να εξασκήσουμε λίγο και τα εκφραστικά μας μέσα μιας
που κανονική ταινία δεν πρόκειται να κάνουμε εδώ; Και το έκαναν. Εγώ, από την
πλευρά μου, αυτή τη φορά τους έδωσα μόνο τον τίτλο, αλλά από την επόμενη, τους το
υποσχέθηκα, ότι θα είμαι μέσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου