a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013
FaceBOOK
Άντε τώρα να πεις εσύ
στο παιδί σου να ανοίξει κανένα βιβλίο, χωρίς αυτό να σου απαντήσει και με το
δίκιο του δηλαδή: γιατί ρε μάνα τι κάνω από το πρωί ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου