Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Πεπρωμένο φυγήν οπωσδήποτε

Προθυμοποιήθηκε να μου πει τον καφέ γι αυτό κι εγώ δεν της χάλασα το χατίρι.
-Ρίξτα της, της λέω. Είμαι όλος αυτιά
-Πολλά λεφτά θα πάρεις, λέει, και μάλιστα από δύο πλευρές
-Αλήθεια; λέω εγώ. Τώρα που το λες κάτι διαισθάνομαι
-Δυο μεγάλες πόρτες θα διαβείς
-Ναι έχω το βράδυ ραντεβού στην Καμάρα, για την άλλη δεν ξέρω τίποτα ακόμα.
-Μεγάλες επιτυχίες βλέπω, πολλά λεφτά.
-Τέλεια, λέω εγώ. Και για τα αισθηματικά μου βλέπεις τίποτα;
Τη βλέπω λίγο να μαγκώνεται γι αυτό την ενθαρρύνω : εκεί κοντά στα λεφτά κοίτα
-Βλέπω ένα ανοιχτόχρωμα πρόσωπο, λέει.
-Ωχ, κάνω εγώ, με νόημα.
-Ένα γαλανότατο πρόσωπο
-Ναι ναι, εντάξει, κατάλαβα, μη συνεχίζεις άλλο, λέω εγώ
-Με ένα μεγάλο Σίγμα θα συναντηθείς, λέει.

-Τόμπολααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου