Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Η μεγάλη κότα έχει το γυαλί…


Ένας από τους φίλους μας, ο Τ.  έχει μια ιδιαίτερη προτίμηση για τις πολύ ώριμες κυρίες. Κι όταν λέω πολύ ώριμες εννοώ αυτές που τις προσφωνείς συνήθως μ ένα Κυρά- μπροστά απ το όνομά τους. Τις προάλλες λοιπόν που είχαμε μια συζήτηση περί ανέμων και υδάτων κάποιος από την παρέα είπε ότι του αρέσουν ιδιαίτερα οι όμορφες γυναίκες που φορούν γυαλιά και σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι συμφώνησαν μαζί του. Από τη μεριά μου εγώ πάλι δεν συμμερίστηκα καθόλου τον ενθουσιασμό τους γιατί ξέρω πως πρόκειται για μυωπία που αποκτήθηκε από το Facebook και όχι από διάβασμα, άρα άνευ περιεχομένου.
Ο Τ. , όμως, συμφώνησε κι αυτός με τους υπόλοιπους, λέγοντας: Κι εμένα μου αρέσουν οι γυναίκες με γυαλιά.
«Πρεσβυωπίας;» σκέφτηκα εγώ από μέσα μου.

Και τι έκανε λέτε το τσακάλι. Γύρισε προς το μέρος μου και είπε: «Χάρη; ξέρω τι σκέφτηκες τώρα εσύ».

«Γαμώτο», σκέφτομαι ξανά εγώ. «Αυτό είναι το μειονέκτημα τού να έχει διαβάσει κάποιος όλα τα ευθυμογραφήματά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου