Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Και το μυαλό μου είναι θολό...

Θυμήθηκα ξανά τις προάλλες την περίφημη ταινία «Ξύπνα Βασίλη» με τον Γιώργο Κωνσταντίνου. Ο σπουδαίος Έλληνας ηθοποιός ερμηνεύει το ρόλο ενός δύσμοιρου υπαλληλάκου που έρχεται αντιμέτωπος με όλα τα παράλογα της εποχής του –μεταξύ των οποίων και οι αλλαγές ιδεολογικής πλεύσης όλων  των ανθρώπων του περιβάλλοντός του- και τελικά χάνει τα λογικά του και υποκύπτει στην τρέλα και τις βολικές ψευδαισθήσεις της στιγμής, πιστεύοντας ότι είναι ένας υπέροχος κόκορας με μακριά ουρά. Είναι χαρακτηριστική άλλωστε η σκηνή της ταινίας που ο Βασίλης ακούγοντας διάφορα παράξενα πράγματα από το στόμα της αδελφής του , του κουνιάδου του και του ποιητή φανφάρα αντιδράει με το περίφημο «κοκοκοοοο».
Πρόσφατα λοιπόν βρέθηκα κι εγώ πολύ κοντά στη θέση του περίφημου «Βασιλάκη», αλλά εκείνο το «κοκοκοοο» του,  μου φάνηκε κάπως ξεπερασμένο για μια εποχή που αντιδρά με διαφορετικό τρόπο στον παραλογισμό της, γι αυτό και -όσο άκουγα μερικά από τα παρακάτω-  το μυαλό μου πήγε αμέσως σε μια αντίδραση λιγάκι πιο σημερινή , μια αντίδραση που προκύπτει μέσα από τα πλάνα της τεράστιας τηλεοπτικής επιτυχίας « Game of Thrones»

-Το ΠΑΣΟΚ και ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι τα μεγάλα θύματα της κρίσης είπε κάποιος.

-Χόντορ, Χόντορ, έκανα εγώ

-Είναι προτιμότερο που χάσαμε το 25% του βιοτικού μας επιπέδου από το να χάναμε το 75% είπε κάποιος άλλος.

-Χόντορ Χόντορ, είπα εγώ.

-Ο Κώστας Καραμανλής θα επιστρέψει κάποια στιγμή πάλι στην πρωθυπουργία της χώρας, πιο ώριμος αυτή τη φορά, ακριβώς σαν το θείο του, είπε ένας τρίτος.

-Χόντορ Χόντορ Χόντορ, είπα εγώ

-Όταν έρθει ο Τσίπρας στην εξουσία, θα καταργήσει τον ΕΝΦΙΑ, θα αποκαταστήσει μισθούς και συντάξεις, θα σκίσει τα μνημόνια, θα ακυρώσει τις ιδιωτικοποιήσεις, θα μας δώσει ξανά την εθνική μας υπερηφάνεια.

-Χόντορ, Χόντορ, Χόντορ, Χόντορ, Χόντορ, Χόντορ, κοκοκοκοοοοο….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου