Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Έλληνα ευρώ έξω (Λατέρνα πλούτος και μνημόνιο)














Μεγαλοπιάστηκε η λατέρνα
και παίζει άσματα μοντέρνα
παίζει Shakira να ξεδώσει
και Gaga για να επιβιώσει

την αγοράζουνε συλλέκτες
κι όχι σαν πριν οργανοπαίκτες
μα που και που πέφτει σε χέρια
που την πηγαίνουνε στ αστέρια

αυτόν σου λέω αν τον γδάρεις
ούτε μπιφτέκι δε θα πάρεις
μα κοίτα μουσική που παίζει
με Γερμανού, αντί Καρέζη

παίρνω ένα θάρρος και ρωτάω
στο κούτελό του ευρώ κολλάω
μου λέει: είναι αυτά ξεπερασμένα
θα σου μιλήσω για εμένα

«μου λέει κάποιος: βράδυ πέρνα
να σου δανείσω μια λατέρνα
και λέω: η τύχη με μπερδεύει
με κάποιον που δεν την παιδεύει

τα πιόματα ήταν το βιος μου
και ο τομέας ο δικός μου
μα τώρα κονομάω σαν τσίφτης
παίζω και Μόνικα ο αλήτης

το μεροκάματο να βγαίνει
κι η εφορία να το παίρνει
κάτω από τράπεζας ομπρέλα
έχω από χθες πάλι κοπέλα

μα ήρθε η ώρα να πληρώσω
το όργανο να ξεχρεώσω
πάω στην τράπεζα το ημίφως
δηλώνω θαυμαστής με ύφος

αφίσες Eurobank χαζεύω
τους πλειστηριασμούς παινεύω
το ευαίσθητο το πρόσωπό της
το ανθρωποκεντρικό της

Απεταξάμην Αλαβάνο
τους λέω: ευθύνη αναλαμβάνω
Αλέκο μόνος ευρώ έξω
μου λένε τώρα να διαλέξω

ποιο πρόγραμμα να μου ταιριάζει
σκέφτομαι απ όσα μου αραδιάζει;
την τράπεζα να ευχαριστήσω
και τη λατέρνα ν αποκτήσω;

μα αυτοί μου δίνουν με τη μία
πέντε χιλιάρικα, όχι αστεία
δεν θέλουν ούτε υποθήκη
ούτε να μπούνε σε διαθήκη

μου μοιάζει «κάπως» η ευκολία
μου λένε: ένα κι ένα τρία
«όσο λιπαντικό κι αν βάλεις
το πήδημα δεν το αναβάλλεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου