Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Λογική λαλιά

Βρίσκομαι σε κινηματογράφο ειδικού κοινού, μ ένα παλιό γνωστό μου και περιμένω να αρχίσει μια ταινία του Ταρκόφσκι.
Ξαφνικά εκείνος μου λέει: -Πω πω Χάρη. Να την είχα τώρα εδώ εκείνη την ξανθιά την κουκλάρα με το  I phone στη πρώτη σειρά να τη βάλω από κάτω μου να της πετάξω τα μάτια έξω.
Εγώ αιφνιδιάζομαι λίγο αλλά δεν θέλω και να τον αποπάρω. Μάλιστα, ενώ περιμένει την αντίδρασή μου, επεξεργάζομαι λίγο την κατάσταση και αποφασίζω να απαντήσω μ ένα τρόπο αρκετά διπλωματικό που από τη μια να δείχνει αντριλίκι και αυξημένη τεστοστερόνη , αλλά από την άλλη να έχει και έναν παιδευτικό χαρακτήρα, μήπως και καταλάβαινε έστω και την τελευταία στιγμή σε τι χώρο βρισκόμασταν.

Γι αυτό του λέω: Πω πω να την είχα τώρα εδώ εκείνη την κοπελίτσα με το διπλό πουλόβερ και το κινητό παλιού τύπου χωρίς touch screen  να τη βάλω κάτω και να της πετάξω τα μάτια έξω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου