Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Σεξουαλικό ρουσφέτι (ΕΥΘΥΜΟΓΡΑΦΗΜΑ)


Προ ολίγων ημερών ένας φίλος μου έκλεισε ραντεβού με μια κοπέλα χωρίς να με ρωτήσει. –Χάρη, μου λέει, σώσε με. Αυτή η κοπέλα μας έφερε δέκα ψήφους στις τελευταίες εκλογές και της έχω μεγάλη υποχρέωση. Γιατί ξέρεις πόσο άσχημα θα είναι να αντιστραφεί καταμεσής τέτοιας διαπραγμάτευσης, το κλίμα για την κυβέρνηση;
  -Εντάξει, λέω εγώ, αν είναι για τη διαπραγμάτευση μπορώ να τη συναντήσω. Αλλά θα πάω μαζί της μόνο αν μου αρέσει.
-Χάρη, μου λέει, αυτή την περίοδο δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε τα πράγματα που μας αρέσουν. Όλη η χώρα είναι με το μαχαίρι στο λαιμό. Γι αυτό πρέπει ο καθένας από το μετερίζι του  να συμβάλλει για τη θετική έκβαση της διαπραγμάτευσης. Η κυβέρνηση το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται είναι ένα μέτωπο με τους υποστηρικτές της.
-Εντάξει. Θα πάω μαζί της, αρκεί να μου αρέσει έστω και πολύ λίγο.
-Όπως νομίζεις, Χάρη, μου λέει. Φρόντισε όμως για καλό και για κακό να έχεις μαζί σου και έναν πυροσβεστήρα.
-Πυροσβεστήρα; λέω εγώ. Τι να τον κάνω;

-Γιατί υπάρχει κίνδυνος για την κοπέλα αν  δεν πάει άμεσα με άντρα να αυτοαναφλεγεί…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου