Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Στα κατώτερα μισθολογικά στρώματα στοχεύει ο Κάμερον


Να προσφέρει 30 ώρες την εβδομάδα δωρεάν σε παιδικούς σταθμούς για τα παιδιά εργαζόμενων οικογενειών και την κατάργηση της φορολόγησης όσων εξασφαλίζουν τον κατώτατο μισθό δεσμεύεται ο Βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, στο προεκλογικό μανιφέστο των Συντηρητικών, ενόψει των εκλογών του Μαϊου, το οποίο παρουσίασε χθες στην πόλη Σουίντον της Νότιας Αγγλίας.

Η Βρετανία είναι μια τολμηρή χώρα, που υπόσχεται μια καλή ζωή σε κάθε οικογένεια. Είμαι, πάνω απ’ όλα, πατριώτης. Αγαπώ τη χώρα μου με όλη μου την καρδιά. Για τον λόγο αυτό, πριν από πέντε χρόνια, σηκώθηκα σε μία εξέδρα, όπως αυτήν εδώ, και σας ζήτησα να δώσετε σε μένα και στο κόμμα μου πέντε χρόνια για να σώσω τη χώρα από την καταστροφή. Για τον ίδιο λόγο, σας ζητώ άλλα πέντε χρόνια για να ολοκληρώσω το έργο μου».δήλωσε μεταξύ άλλων ο Βρετανός πρωθυπουργός, που το τελευταίο διάστημα μοιάζει να στοχεύει στους ψηφοφόρους που ανήκουν στα κατώτερα μισθολογικά στρώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου