Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Φθηνά σουξέ

Μακριά από σένα έχασα τον εαυτό μου
μα βρήκα έναν εαυτό πιο ταπεινό
κοντά σε σένα έζησα το όνειρό μου
μα όταν ξύπνησα δεν ήσουν πια εδώ

έχω γενέθλια, τηλέφωνο δεν πιάνεις
να μου ευχηθείς, χρόνια πολλά, μία φορά
κάνω παπάδες, κι ένα like δε μου κάνεις
μήπως να αρχίσω και εγώ τα γνωμικά;

μα αυτό που απ όλα σου κρατώ
κι απ όλα δε σου συγχωρώ
είναι πως άφησα την ποίηση για σε
και γράφω λόγια ερωτικά
που θα μου φέρουνε λεφτά
όταν θα γίνουν μια φορά φθηνά σουξέ

μου κατέστρεψες σχεδόν τη μισή μου τη ζωή
όσες μέρες δηλαδή δεν περάσαμε μαζί
μου κατέστρεψες το πριν από σένα, το μετά
κι όσα ζήσαμε μαζί, τα κατέστρεψες κι αυτά

μακριά από σένα δε θυμάμαι να γελάω
ένα χαμόγελο κι αυτό στα πεταχτά
σα να με τιμωρεί ο διευθυντής ξεσπάω
γιατί λέει πως κάπνιζα κι εγώ παθητικά


μου κατέστρεψες σχεδόν τη μισή μου τη ζωή
όσες μέρες δηλαδή δεν περάσαμε μαζί
μου κατέστρεψες το πριν από σένα, το μετά
κι όσα ζήσαμε μαζί, τα κατέστρεψες κι αυτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου