Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Εικονική καντάδα


Ο ψηφιακός μου εαυτός
πρώτη φορά είναι ερωτευμένος
μα τι θα πει ο κανονικός,
που είναι με άλλη κολλημένος;
ο ψηφιακός μου εαυτός
πρώτη φορά είναι ερωτευμένος


Ο ψηφιακός μου εαυτός
ένιωσε ένα καρδιοχτύπι
μα τι θα πει ο κανονικός
που κάποια άκαρδη του λείπει;
ο ψηφιακός μου εαυτός
ένιωσε ένα καρδιοχτύπι

γιατί είναι άλλο τελικά
να φτάνεις σ ένα τσατ κοντά
κι άλλο να την αγγίζεις
άλλο να παίρνεις αγκαλιά
άλλο να στέλνεις μια καρδιά
κι άλλο να ξεκορμίζεις

ο ψηφιακός μου εαυτός
έγινε ξάφνου κάποιος άλλος
μα τι θα πει ο κανονικός
που είναι γι αυτήν πολύ μεγάλος;
ο ψηφιακός μου εαυτός
έγινε ξάφνου κάποιος άλλος


ο ψηφιακός μου εαυτός
νιώθει γι αυτήν έλξη μεγάλη
μα τι θα πει ο κανονικός
που είναι χαμένος σε μιαν άλλη;
μα τι θα πει ο κανονικός
που είναι χαμένος σε μιαν άλλη;

γιατί είναι άλλο τελικά
να φτάνεις σ ένα τσατ κοντά
κι άλλο να την αγγίζεις
άλλο να παίρνεις αγκαλιά
άλλο να στέλνεις μια καρδιά
κι άλλο να ξεκορμίζεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου