Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Μη μου λες τι δεν μπορώ να κάνω


Μη μου λες τι δεν μπορώ να κάνω
Μη μου λες τι δεν μπορώ να γίνω
Μη μου υπενθυμίζεις πόσα χάνω
Για ένα όνειρο που δεν τ αφήνω

Μη μου λες πως πέρασαν τα χρόνια
Κι είμαι κολλημένος σε μια αγάπη
Τα δικά μου τα κρυφά ρολόγια
Λιώνουν στου Νταλί την πλάτη

Μα μπορώ να πω ότι πλημμύρισα
Από το τρεχούμενο νεράκι
Μα μπορώ να πω πως αποζήτησα
Να περνώ ξυστά απ την Ιθάκη

Μα μπορώ να πω πως δε μετάνιωσα
Που δε βγάζω selfies στον καθρέφτη
Μα μπορώ να πω ότι ξανάνιωσα
Κι ας με βγάζει ο χρόνος πάντα ψεύτη

Θέλει χρόνο για να φτιάξεις μια ευκαιρία
Και καλό προσανατολισμό
Λένε πως δε νοιώθεις ευτυχία
Όταν φτάνεις στον προορισμό

Μη μου λες τι δεν μπορώ να κάνω
Πως με νοιάζει μόνο το παρόν
Και το νήμα της ζωής δεν πιάνω
Σε μία πατρίδα νοσταλγών

Μα μπορώ να πω ότι πλημμύρισα
Από το τρεχούμενο νεράκι
Μα μπορώ να πω πως αποζήτησα
Να περνώ ξυστά απ την Ιθάκη

Μα μπορώ να πω πως δε μετάνιωσα
Που δε βγάζω selfies στον καθρέφτη
Μα μπορώ να πω ότι ξανάνιωσα
Κι ας με βγάζει ο χρόνος πάντα ψεύτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου