Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Στο σπίτι μου κατέληξε του «Game of Thrones” ο δράκος


Σε βρήκα σε κωλάδικο και σού βαλα στεφάνι
σε ένα στριπτιτζάδικο «για μάνα» είπα, «κάνει»
τύπος πως θα σαι υπογραμμός από εδώ και πέρα
μου είπες και σου έγραψα το σπίτι μου μια μέρα

το βρήκα στο διαδίκτυο σε μάντρα αυτοκινήτων
η φούσκα μόλις έσκασε κι εδώ των ακινήτων
ο έμπορος μου έταξε με τη μεγάλη μύτη
πως με αυτό θα γύριζα μια μέρα τον πλανήτη

στο σπίτι μου κατέληξε του Game of Thrones ο δράκος
με έπεισε ο Βελόπουλος και ο Μιχαλολιάκος

μου είπες πως αν έριχνα το μέλι στα μαλλιά μου
νεότερος θα έδειχνα και θα φευγε η κοιλιά μου
πάνω στη διαχωριστική προδότη-πατριώτη
σε γνώρισα και έγινες η αγάπη μου η πρώτη

μου είπες πως τα δάκρυα του αγίου εκεί φυλάνε
κι όταν τα βλέπουν οι πιστοί δάκρυα χαράς κυλάνε
μου είπες για μια επιστολή που αγόρασες μια Τρίτη
και είχε στείλει ο Χριστός σε κάποια Νεφερτίτη

στο σπίτι μου κατέληξε του Game of Thrones ο δράκος
με έπεισε ο Βελόπουλος και ο Μιχαλολιάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου