Δεν
πληρώνει, δεν πληρώνει
γιατί δεν
καταναλώνει
μ ένα τόσο
δα ψαράκι
σα να λέμε
μεζεδάκι
πέντε ώρες
το μαδάει
το τραπέζι
να κρατάει
τον ρωτάει ο
ταβερνιάρης
«τι θα
ήθελες να πάρεις;»
«πιάσε ένα
δωδεκαράκι
με μια φέτα
σαλαμάκι"
πέντε ώρες
το μασάει
το τραπέζι
να κρατάει
δεν τον
θέλουν για πελάτη
μα γι αυτό
δεν κάνουν κάτι
να τον
διώξουν δεν μπορούνε
γιατί θα
καταγγελθούνε
περιμένουν
οι πελάτες
όρθιοι σαν τις
κανάτες
να αδειάσει
ένα τραπέζι
μα εκείνος τους
εμπαίζει
με μια φέτα
σαλαμάκι
από τις τρεις
ως το βραδάκι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου