Τι να πω πια που να μην έχει ειπωθεί; Ίσως μόνο αυτό: ότι ήταν
τόσο συγκλονιστική η ΑΠΟΥΣΙΑ ανταπόκρισης και κινητοποίησης από την πλευρά των αναγνωστών μου,
μπροστά στη γνωστοποίηση της αμετάκλητης απόφασής μου να αναστείλω κάθε δραστηριότητα αυτού του blog, που τελικά με έπεισε να αναθεωρήσω. Εκλαμβάνω λοιπόν την πλήρη
αδιαφορία σας ως ένα θεϊκό οιωνό και
συνεχίζω.
Γι αυτό λέω ότι παιδιά σας ευχαριστώ πολύ. Φίλους, γνωστούς,
κοπέλες, παλιές σχέσεις. Ήσασταν όλοι πραγματικά συγκινητικοί.
