Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ 3: ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ


Σε γενικές γραμμές, είμαι ένας τύπος αρκετά εγκεφαλικός, που προτιμάει συχνά τα εύφορα εδάφη της φαντασίας του από τα τραχιά και κακοτράχαλα βουνά της πραγματικότητας. Περνάω δηλαδή τόσες πολλές ώρες μέσα σ αυτό που ονομάζουν «φαντασιακό» που καμιά φορά χρειάζεται να ξεκλέψω λίγο χρόνο από τις φαντασιώσεις μου για να κλειστώ στην τουαλέτα με τη γυναίκα του. Σε αντίθεση με τον Δον Ζουάν που οι φαντασιώσεις του, του κάνανε παράπονα ότι τις παραμελεί, εγώ έχω αναπτύξει μαζί τους μια αρμονική και αρκετά ισορροπημένη σχέση. Είμαι πάντοτε εκεί γι αυτές, ενώ και οι ίδιες μου λένε ότι είμαι η φαντασίωσή τους. Θεωρώ μάλιστα ότι κάποιες από αυτές είναι προσχέδια που έχουν μερικές φορές μεγαλύτερη εικαστική αξία κι από τον ίδιο τον πίνακα. Άλλωστε τις πρόκρινε και ο Χριστός έναντι του σεξ με το τυπικό του «πίστευε και μη ερεύνα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου