Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΤΗΛΕΜΑΧΙΕΣ (ΑΡΧΕΙΟ ATHENS24)

Οι πολίτες δεν πρέπει να περιμένουν απαντήσεις από τέτοιους είδους τηλεμαχίες επειδή κυρίως η πλειοψηφία των πολιτικών δεν προσέρχεται σ αυτές για να απαντήσει στα ερωτήματα που θα τους τεθούν. Έτσι λοιπόν ματαιοπονούμε όταν περιμένουμε να γίνουμε σοφότεροι μέσα από ένα τέτοιο πλαίσιο συζήτησης. Αν μάλιστα παρατηρήσουμε και λίγο πιο προσεκτικά τις απαντήσεις των πολιτικών αρχηγών, θα δούμε σε ορισμένες περιπτώσεις πως κινούνται ακόμα και στα όρια της διαφορετικής θεματικής ενότητας, κάτι που συνιστά αν μη τι άλλο ελλείψει σεβασμού προς τη διαδικασία, τους δημοσιογράφους και κυρίως τους πολίτες. Κι αυτή είναι μια αναμενόμενη στάση από πλευράς πολιτικών που συμμετέχουν σε τέτοιου είδους συναντήσεις με ξεκάθαρη στόχευση να πούνε αυτά που θέλουν και να αποφύγουν όποιες δυσάρεστες ερωτήσεις τους τεθούν μέσα από γενικόλογες, αόριστες και επιθετικές τοποθετήσεις. Άλλωστε συνηγορεί αποφασιστικά στην στάση τους και η πλειοψηφία του κοινού που μοιάζει να μην αντιλαμβάνεται το «δούλεμα». Βέβαια που και που ακούγονται και κάποιες ιδιαίτερες τοποθετήσεις πολιτικών αρχηγών όπως για παράδειγμα εκείνη του Γ. Καρατζαφέρη περί νομιμοποίησης του μαύρου χρήματος, για να ευθυμήσει και λίγο η ατμόσφαιρα. Με λίγα λόγια, ο πολιτικός αυτό που υποστηρίζει ότι υπηρετεί υψηλές ιδέες και πολιτικές αξίες, σήμερα μας αναπτύσσει ένα σκεπτικό, σύμφωνα με το οποίο, το κράτος πρέπει να αξιοποιήσει ένα ποσοστό «μαύρου» πλούτου που λιμνάζει σε κάποιες θυρίδες της Ελβετίας και που παράλληλα σε κάτι να αναρωτιέσαι αν τελικά έχεις τόσο δίκιο που σιχτιρίζεις με τέτοια ευκολία το συμβατικό πολιτικό λόγο. Επιπλέον, βάση της, περί ης ο λόγος «πυροτεχνιματικής» πρότασης δεν ξεκαθαρίζεται απ όσο γνωρίζω, το αν η νομιμοποίηση μιας παράνομης πράξης θα ισοδυναμούσε και με αποδοχή της μελλοντικής δυνατότητας συνέχισής της. Αν δηλαδή σαν κοινωνία, κι από τη στιγμή που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο, το αποδεχόμαστε μερικώς, προκειμένου να μας αποφέρει ένα έξτρα κονδύλι για τον προϋπολογισμό. Και μια σύντομη παρατήρηση για τον πρωθυπουργό που μετά από σχεδόν έξι "ευχάριστα" χρόνια για τον ελληνικό λαό, διαπιστώνει ότι έφθασε επιτέλους η ώρα να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου