a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009
ΣΤΟ ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ
Στο Καυτατζόγλειο Εθνικό Στάδιο, μετά από κάθε νίκη του Ηρακλή, οι υπεύθυνοι της ΠΑΕ, μοιράζουν ειδικά βαμβακερά μπλουζάκια, κουβερτόν και παπλωματάκια για να κρατήσουν τον κόσμο ζεστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου