Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

ΣΤΟ ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ


Στο Καυτατζόγλειο Εθνικό Στάδιο, μετά από κάθε νίκη του Ηρακλή, οι υπεύθυνοι της ΠΑΕ, μοιράζουν ειδικά βαμβακερά μπλουζάκια, κουβερτόν και παπλωματάκια για να κρατήσουν τον κόσμο ζεστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου