Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ-ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ (PART 1)

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου ρε; Δεν έχεις καθόλου τσίπα επάνω σου; είναι δυνατόν να ξεκινάει πρώτος τη συζήτηση ο άλλος σου εαυτός;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εγώ είμαι προοδευτικός εαυτός. Δεν ασχολούμαι με τέτοιες μικρότητες. Είμαι υπέρ της χειραφέτησης του άλλου εαυτού.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Προοδευτικός είσαι μόνο στα λόγια γιατί στις πράξεις.... Αν ήσουν πραγματικά προοδευτικός δεν θα με εμπόδιζες να παντρευτώ πριν από εσένα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Το κάνω επειδή θέλω να σε προφυλάξω από τον καλό σου εαυτό. Γιατί το λες όμως αυτό; μήπως έχεις βρει καμιά γκομενίτσα;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά ρε μαλάκα, δεν βγήκαμε τις προάλλες μ εκείνη τη μελαχρινή.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ήμουν κι εγώ εκεί, δε θυμάμαι; Άλλωστε ξέρεις ότι μου αρέσουν μόνο οι ξανθιές

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Και τότε ρε βλάκα, αφού ξέρεις ότι εμένα μου αρέσουν μόνο οι μελαχρινές γιατί δε μ άφησες να μιλήσω καθόλου;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί δηλαδή ποιος σε εμπόδισε να μιλήσεις;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά ρε συ δεν πήγα να της ζητήσω το τηλέφωνο και συ πετάχτηκες όρθιος και είπες ότι έχεις επειγόντως μια δουλειά και πρέπει να φύγεις;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πάλι εγώ φταίω;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ποιος φταίει δηλαδή. Ο φούφουτος; Κάθε φορά που πάω να κάνω κάτι με μια μελαχρινή κοπέλα, η κατούρημα θα σε πιάνει ή χέσιμο, ή θα σε φωνάζουν από τη δουλειά. Με σένα πραγματικά δεν βγάζω άκρη. Πες μου τώρα. Πότε θα ξεκινήσουμε επιτέλους με τα κόμιξ, γιατί αγανάκτησα πια. Τι το έχεις φτιάξει και στέκεται εκείνο το μπλογκ;


ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Κάθε πράγμα στον καιρό του

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ:Α κατάλαβα, δηλαδή πριν ή μετά το 2020;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πριν

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εντάξει με κάλυψες. Ευτυχώς δηλαδή γιατί βιαζόμουνα και σκόνταψα…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου