Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ, ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ

Πάλι βρίσκεσαι σε έκσταση
και με κάνεις να γελάω
απορρίπτεται ή ένσταση
κάτσε κάτω, εγώ μιλάω

μ εκδικείσαι που σου έδειξα
ότι είχα πιο γενναίο
το ζωνάρι δε σου έσφιξα
όταν έπρεπε και φταίω

ή εσύ θα μείνεις τώρα
ή εγώ το σκάω
παρ των Δαναών τα δώρα
να μη στα χρωστάω

ξέχασες να μ αγαπήσεις
κι έφτασε ο κλητήρας
θά ρθω για να μ εξοφλήσεις
σαν οδοστρωτήρας

Μη μου υψώνεις τη φωνή στο διαπασών
για να γυρίσω και να παίξω στο μελό
θυμάσαι; μ έκοψες παλιά στην οντισιόν
γιατί δεν πούλαγα στο ευρύτερο κοινό

τα μηνύματα που λάμβανα
δεν τα είχα δώσει αξία
θα αλλάξει, επαναλάμβανα
μα καμία ευθιξία

ο δρομέας σε προσπέρασε
κι άμα θέλεις να τον φτάσεις
δυο ταχύτητες ανέβασε
το μετάλλιο πριν χάσεις

Μη μου υψώνεις τη φωνή στο διαπασών
για να γυρίσω και να παίξω στο μελό
θυμάσαι; μ έκοψες παλιά στην οντισιόν
γιατί δεν πούλαγα στο ευρύτερο κοινό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου