Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Είπα εγώ ότι δεν σε παντρεύομαι;


-Μαράκι, εγώ σου το ξεκαθάρισα από την αρχή πως δεν κάνω ούτε θρησκευτικό γάμο, ούτε πολιτικό. Αν τώρα εσύ θέλεις σώνει και καλά να παντρευτούμε, μπορούμε να κάνουμε ένα πολύ όμορφο επιστημονικό γάμο.
-Και πως γίνεται αυτός; μου λέει.
-Είναι πολύ απλό, της λέω. Θα πάμε σ έναν παλιό επιστήμονα και θα του ζητήσουμε να μας διαβάσει μερικά αποσπάσματα από τη θεωρία της σχετικότητας ή της εξέλιξης των ειδών.
-Και δεν θα έχουμε καθόλου καλεσμένους;
-Είπα εγώ τέτοιο πράγμα; της λέω. Ίσα ίσα που θα έχουμε και περισσότερους αφού εκτός από τους κλασικούς συγγενείς και φίλους θα καλέσουμε και μερικούς μακρινούς πιθήκους από το κάθε σόι.
-Και δεν θα μας πετάνε ρύζι;
-Όχι αλλά μπορούν να μας πετούν σελιδοδείκτες βιβλίων.
-Κι εγώ δηλαδή, πότε θα σου πατήσω το πόδι;
-Αυτό είναι το πρόβλημά μας ρε Μαράκι; Πάτησέ το μου όταν ο επιστήμονας θα λέει ότι τα αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης που παρατηρούνται στον ανδρικό οργανισμό συμβάλλουν τα μέγιστα στην ανάπτυξη της κυριαρχικής φύσης του είδους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου