Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Η ΜΑΝΑ ΕΝ ΣΚΟΤΣΕΖΙΚΟΝ ΝΤΟΥΖ


Κάθε φορά που έρχεται η μάνα μου να με δει έχουμε ακριβώς τα ίδια:

-Να κλείνεις τον θερμοσίφωνα. Πρόσεχε μην ξεχάσεις κανένα μάτι ανοιχτό. Όταν τρως τα ψάρια να ρίχνεις τα κοκάλα σε διαφορετική σακούλα για να μην βρωμίζεις το σπίτι. Να κλειδώνεις καλά όταν φεύγεις και να αφήνεις ένα φως ανοιχτό.

-Ρε μαμά, της λέω, εγώ είμαι άνθρωπος της έμπνευσης. Χρειάζεται να βρίσκομαι σε κάποια ιδιαίτερη πνευματική κατάσταση για να μπορώ να αποδώσω. Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτές οι ασήμαντες προτροπές μου σκοτώνουν τη δημιουργικότητα; Θέλω να μου λες πιο σημαντικά πράγματα, πιο ουσιώδη. Πότε επιτέλους θα το καταλάβεις;

-Εντάξει, μυαλό έχω και καταλαβαίνω, μου λέει εκείνη φεύγοντας, πάντα λιγάκι ενοχλημένη.
-Να προσέχεις όμως όταν τρως το κέικ να μην κάνεις ψίχουλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου