Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Όλα πήγαν στραβά. Όπως ακριβώς τα είχα σχεδιάσει

Οι τρεις bloggers της παραπάνω φωτογραφίας συζητάνε για πολύ ώρα μεταξύ τους μέχρι τη στιγμή που ο ένας λέει:

-Ξέρετε τι πιστεύω εγώ ρε παιδιά; Ότι οι πραγματικές αξίες ποτέ δε χάνονται στη ζωή. Ακόμα κι αν βρίσκονται κάπου καταχωνιασμένες, ακόμα κι αν αργούνε πολύ να βγούνε στην επιφάνεια, στο τέλος  κάποια στιγμή θα λάμψουν

-Έτσι λες; απαντάει ο δεύτερος. Μακάρι ρε φίλε. Άντε να δούμε.

-Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί, παρεμβαίνει και ο τρίτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου